Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

ГБО на Chevrolet Lacetti 1.6 2005 (Lovato) (4 циліндра) система ГБО - Lovato

Фотографії установки на Chevrolet Lacetti 1.6 2005 (Lovato) (4 циліндра), ГБО 4 покоління
Встановлення ГБО 4 покоління Lovato Smart на Chevrolet Lacetti 1.6 2005 р. в.
Підібрати комплект під мій автомобіль
Авто в портфолио > Группа 1
43 деталі
у кожному
комплекті ГБО
Блок управління, форсунки і редуктор - це 50% успішної роботи авто, ще 50% успіху - інші комплектуючі
35%
клієнтів
встановили
ГБО в розстрочку
Справжня Гарантія
Окрім заводської гарантії, надаємо додаткову гарантію 3 роки або 100 000 км пробігу від компанії «Время газа». Вирішуємо гарантійні питання в день звернення, без двотижневого очікування відповіді від заводу-виробника.
Авто в портфолио > Группа 2
Тс-с-с!
Хочете отримати чек-лист
Як встановити ГБО на 100% без шкоди для двигуна?
Пришлемо вам його в месенджер
Мессенджеры

В арсеналі моделі – тільки «четвірки». Найпоширенішим є 1,6-літровий агрегат, який практично не відрізняється від ДВЗ на 1,4 та 1,8 л. Силові агрегати автомобілів – найближчі родичі опелівських моторів. Тому, наприклад, газ на Лачетті 1,6 установлюється по тій самій схемі, що і на «Астру», «Меріву» або будь-який інший «Опель».

З недоліків двигунів виокремимо схильність до нагароутворення, через що страждають клапани і система рециркуляції відпрацьованих газів (EGR). Однак початкова причина «коксу» – низька якість палива. Ризик нарватися на «лівий» бензин в Україні поки що зберігається. З пропан-бутаном таких проблем немає – газ неможливо розбавити, а використовувати тут будь-які присадки, які збільшують октанове число (ОЧ), сенсу немає, адже ОЧ пропан-бутану дорівнює 100. Тому, встановлюючи ГБО на Шевроле Лачетті 1,6, автовласник не тільки зменшує витрати на заправку, а й збільшує безремонтний пробіг ДВЗ.

Строк окупності газифікації зазвичай не перевищує 10-тисячний пробіг. Наш газовий калькулятор допоможе обчислити поріг окупності точніше.

Тобто вже після першої заміни масла устаткування почне приносити дивіденди, це якщо говорити про ГБО на Лачетті 1,6, ціна якого перебуває в середньому ціновому діапазоні. Ресурс газової апаратури при нормальній експлуатації спокійно перевищує 100-тисячний рубіж. Наприклад, редуктор-випарник і газові форсунки в комплекті Lovato Smart здатні відходити і 150 тис. км.

ГБО на Lacetti

Мотори моделі не належать до числа «крутих», тому ставити преміальні комплекти економічного сенсу немає. У всякому разі, витрати газу на Лачетті 1,6 із преміальною апаратурою така сама, як і з ловатівським комплектом (докладніше про це буде нижче). Головне – правильно налаштувати систему, і подальше втручання в роботу газобалонного устаткування не потрібне.

Налаштування ГБО на Лачетті 1,6 проводяться відразу після монтажу. Спочатку електронному блоку управління газовим устаткуванням (ЕБУ) дають час зібрати інформацію з бортового комп'ютера. Коли універсальна програма впорскування, що прошита в блоці управління, наповниться даними, можна приступати до уточнювальних регулювань. За часом та обсягом подання пропан-бутану ГБО на Chevrolet Lacetti 1.6 строго повторює заводські бензинові алгоритми. Тільки в газовій паливній карті застосовується коефіцієнт корекції, що враховує різницю між бензином і газовим паливом.

До слова, відмінності між вуглеводнями зумовлюють і різницю у споживанні палива: при коректній роботі газобалонної системи на Лачетті 1,6 витрати газу будуть на 15–20% вищими, ніж бензину. Однак дворазова різниця в ціні якраз і дає економію, яка на 100-тисячному пробігу виливається приблизно в 4000 євро! Непогана надбавка до сімейного бюджету, правда? А як ідуть справи з якістю їзди? Розповімо про це докладніше.

Як працює газ на Лачетті 1,6?

Тут і далі йдеться про системи з розподіленим упорскуванням пропан-бутану, тому що від покоління ГБО на Лачетті 1,6 витрати газу залежать безпосередньо. Технологія 4-го покоління передбачає більш точну подачу палива, утворення паливної суміші протікатиме коректно і безболісно для ДВЗ. «Газовий карбюратор», як іще називають систему другого покоління, навпаки, не дає такої точності впорскування, тому тут годі розраховувати на нормальні витрати і бензинові відгуки на педаль акселератора.

Отже, запуск і прогрівання мотора відбуваються у штатному режимі – на бензині. Коли температура ОР досягне 40°C, ЕБУ ГБО Лачетті 1,6 автоматично активує газовий режим – подача бензину припиниться і в циліндри надійде пропан-бутан. Електроніка строго стежить за дозуванням і своєчасною подачею газу на форсунки. Завдяки точності різниця між їздою на бензині і пропан-бутані водієм не відчувається. Про зміну паливного режиму можна здогадатися за сигналом індикатора на кнопці керування паливними режимами, яка розташовується в салоні.

Зворотний перехід на бензин відбувається або примусово (натисканням кнопки), або автоматично, коли в балоні немає газу або оберти двигуна перевищують позначку 4500 об/хв. Навіть у бензиновому режимі устаткування ГБО на Chevrolet Lacetti 1.6, а точніше – ЕБУ, продовжує моніторити температуру ОР, залишок газу в балоні, оберти мотора тощо. Як тільки зовнішні умови дозволять перейти на газ, електроніка вмить це зробить прямо під час руху (у випадку з обертами ДВЗ) або після заправки. Участь водія у роботі системи не потрібна. Решту запитань щодо роботи і обслуговування газобалонного обладнання задавайте нашому консультанту.