073 105 99 09
Модель оснащувалася шестициліндровими двигунами об'ємом 2,0 і 2,5 л. Агрегати вважаються витривалими, проте не без слабких місць – до 100-тисячного пробігу проявляється «масложер» і стаються проблеми з кільцями та клапанами. Причини – «лівий» бензин і дешеве моторне масло. Встановлення ГБО на Шевроле Епіка рятує від ризику заправитися неякісним паливом (іноді буває достатньо однієї заправки), адже пропан-бутан не розбавляють присадками, які збільшують октанове число. Що стосується заміни моторного масла, то рекомендуємо суворо дотримуватися рекомендацій автовиробника, який регламентує цю сервісну операцію.
Ще один недолік обох двигунів – високі витрати при відносно скромній віддачі, особливо якщо говорити про 2,5-літровий агрегат. Тут позначаються і маса машини, і вік конструкції мотора. Наше завдання – щоб при звичайній експлуатації газ на Chevrolet Epica показав себе не гірше, ніж бензин. А економію при нинішніх цінах на А-95 автовласник відчує вже після перших 10 тис. км пробігу.
Клапани і каталізатор – слабкі місця моделі, що вказує на чутливість мотора до коректності паливної суміші: згоряння палива на випуску швидко призводить до прогару клапанів або руйнування «ката», а отже, тут правильніше застосовувати устаткування 4-го покоління. Наявність керуючої електроніки в комплекті (електронного блоку управління – ЕБУ) дає можливість налаштувати впорскування газу максимально коректно.
Комплектації ГБО на Chevrolet Epica з електронікою KME Nevo показують себе з найкращого боку, адже ці блоки чудово працюють навіть на машинах із найвитонченішими штатними системами управління – Velvetronic, Hemi, Start/Stop тощо. Універсальна програма впорскування пропан-бутану треба доналаштовувати вже після монтажу всього обладнання. Додатково до всіх традиційних функцій – управління паливними режимами, контролю температури охолоджувальної рідини (ОР) і газу, обліку залишку пропан-бутану в балоні – цей «газомозок» дозволяє реалізувати додаткове впорскування бензину і навіть «теплий старт».
Крім того, KME не конфліктує з іншими елементами газового устаткування сторонніх виробників. А отже, з'являється можливість вибирати серед моделей газових форсунок і редукторів-випарників. Якщо ці агрегати відповідають потужності мотора, то ніяких проблем у співпраці ЕБУ з форсунками та редуктором не виникне.
Газ на Шевроле Епіка працює так: мотор запускається і прогрівається на бензині, поки температура ОР не сягне 40°C. Для якісного перетворення пропан-бутану важливо, щоб редуктор-випарник як слід прогрівся. В іншому випадку випаровування проходитиме неправильно: підвищиться навантаження на редуктор, збільшаться витрати пропан-бутану, а склад газоповітряної суміші буде некоректним. Як тільки ЕБУ отримає сигнал про відповідну температуру ОР, перехід на газ відбудеться автоматично. Далі машина експлуатується на пропан-бутані. Зворотний перехід на бензин відбувається, коли оберти двигуна перевищують позначку 4500 об/хв або коли закінчується газ у балоні.
Включити бензиновий або газовий режим можна також примусово – кнопкою перемикання газ/бензин, яка розташовується в салоні. При несправності газової системи передбачено аварійне автоматичне перемикання на бензин. В умовах нормальної експлуатації устаткування ГБО на Chevrolet Epica не потребує втручання водія. Решту запитань про експлуатацію машини на газі задавайте нашому консультанту.