073 105 99 09
Модель належить до гольф класу, і в лінійці присутні малокубатурі движки - 1.4 і 1.6 літра, які знайомі нам по автомобілях Опель. Перший йде з турбіною (120 або 140 к.с.), але більш впевнено авто маневрує з мотором 1.8 л (141 к.с.). Витрата палива цього агрегату затьмарює всю радість від динамічної їзди. Тому Шеви - частий гість в центрах Gaz-time. По кожному ДВС накопичилась статистика і з'явилися деякі рекомендації щодо переведення машин на пропан.
Висока потужність з малого обсягу завжди вказує на вимогливість турбодвигунів до палива і мастила. В рівній мірі пред'являються вимоги до газового обладнання - базова комплектація для цього сучасного двигуна не підійде, тому що газ на Шевроле Круз 1.4Т працює разом з бензином. Щоб реалізувати подібний сценарій, потрібен відповідний софт пропанового ЕБК. Крім того, будуть доречні «швидкі» форсунки.
Мотор відмінно пристосований до пропан-бутану. Для деяких ринків спочатку випускають газифіковані версії з цим двигуном. Єдиний нюанс - ми рекомендуємо включати в комплект варіатор випередження кута запалювання (УОЗ). У базову комплектацію він не входить. Слабке місце у ДВС - клапани, які страждають від підвищеної теплового навантаження на випуску. УОЗ виключає саму можливість виникнення ситуації, коли порція палива не встигає згоріти в циліндрах до моменту відкриття випускних клапанів.
Тут якраз ніяких нюансів: Газ на Шевроле Круз 1.6 не вимагає особливих наворотів, тому що це фактично опельовський агрегат 1996 роки розробки. Фамільна хвороба - підвисання клапанів через нагар. Але пропан згорає чисто, тому перехід машини на газ - це як ліки. ДВС йде з гідрокомпенсаторами, що знімає необхідність регулювати зазори. Рекомендуємо прогрівати машину виключно на бензині, і перемикатися на газ трохи пізніше, ніж у інших авто, тому що мотор подтраівает аж до 800С. Звертайте увагу на прокладку ГБЦ і міняйте ремінь ГРМ кожні 60 тис. пробігу.
Поперек багажника під спинкою заднього ряду сидінь впритул стає циліндричний 100-літровий балон. Доступ до запаски залишається, а простору стає помітно менше. Але частіше ГБО на Chevrolet Cruze комплектують тороїдальною ємністю: у нішу запаски розміщують ТОР 43-53 л в залежності від виробника. Причому фальшпол залишається рівним - висота балону дозволяє.
Особливий режим тут не передбачений: нульове ТО проходять після 1-1.5 тис. Пробігу, а далі - кожні 10 тис. Обслуговування полягає в заміні витратних матеріалів та перевірки системи на герметичність. При необхідності оновлюється софт, якщо в міжсервісний інтервал з'явилися поновлення газових налаштувань. Подробиці дізнавайтеся у наших консультантів.