Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

Встановлення ГБО на Chevrolet Captiva 2.4 2008 (4 циліндра) система ГБО - KME

Фотографії установки ГБО 4 покоління на Chevrolet Captiva 2.4 2008 (4 циліндра)
Подобрать комплект ГБО под Chevrolet Captiva 2.4 2008
Авто в портфолио > Группа 1
43 деталі
у кожному
комплекті ГБО
Блок управління, форсунки і редуктор - це 50% надійної роботи авто, ще 50% успіху - інші комплектуючі
35%
клієнтів
встановили
ГБО у розстрочку
5 років гарантії або 200 000 км пробігу від Время газа
Окрім заводської гарантії на ГБО, надаємо додаткову гарантію на встановлення ГБО 5 років або 200 000 км пробігу від компанії «Время газа». Вирішуємо гарантійні ситуації в день звернення, без двотижневого очікування відповіді від заводу-виробника.
Авто в портфолио > Группа 2
Тс-с-с!
Хотите получить чек-лист
Как установить ГБО на Chevrolet Captiva 2.4 2008 и на 100% без вреда для двигателя?
Пришлем вам его в мессенджер
Мессенджеры

Газ на авто (ГБО) на Chevrolet Captiva 2.4 2008 (4 циліндра) система ГБО - KME

За американськими мірками автомобіль належить до компакт класу, але для нас - це не маленький паркетник, який буває і семимісцевим. Модель комплектують одним з двох бензинових моторів - рядної «четвірки» об'ємом 2.4 літра або V-подібною "шісткою" 3.2 (3.0 з 2012 року).

Обидва двигуни мають пристойним апетитом, тому Каптіва часто гостюють в настановних центрах Час Газу.

Нюанси, які потрібно знати Chevrolet Captiva 2.4 2008 (4 циліндра) система ГБО - KME

Надійний 4-х циліндровий двигун ніби створений для зрідженого газу. Не дарма його переводять на пропан прямо з конвеєру. Наприклад, паркетник Опель Антара, наприклад, з яким Шеви ділить базу.

До слова, бренди належать одному сімейству - концерну GM. Однак без нюансів тут все одно не обійшлося: комплект ГБО на Шевроле Каптіва 2.4 включає систему OBD; щоб не докучав палаючий чек, ставлять емулятор тиску палива.

Коли налаштування грає ключову роль

У конструкції ДВС є гідрокомпенсатори, що зменшують клопоти власнику і сервісменам - регулювати клапани кожні 40 тис. пробігу не доведеться. Але якщо після встановлення очікують від машини бензинового характеру, то ставлять варіатор УОЗ. З ним машина стає економічніше і швидше за рахунок більш точного впорскування. Це звичайно за умови коректних налаштувань, про що буде нижче.

В обхід конструкторських грішків

Не обходиться без нюансів і в 6-циліндровому моторі 3.2 л. Тут проявляється вроджений конструкторський промах - ланцюг ГРМ розтягується швидше, ніж хотілося б автовласникам.

А порушення фаз газорозподілу помітно прискорює цей процес - це як снігова куля. Тому вимоги до налаштувань газової системи тут ще вище. Віддають перевагу преміальним брендам, де софт має широкий діапазон регулювань.

Його 3-х літровий брат і зовсім вимагає особливого софта, адже у нього безпосереднє вприскування. Виробники ГБО створюють програми під кожну модифікацію. Щоб розуміти, чи є ПО для конкретного автомобіля, нам потрібно знати VIN код машини. Деталі уточнюйте в центрах Час Газу. Ситуація швидко змінюється, адже ще нещодавно на «врискові» движки газ і зовсім не ставили.

Налаштування

Після монтажу Каптіву виганяють з боксів, щоб в русі зробити точне регулювання.

Штатний бортовий комп'ютер не дає такої можливості в статичному положенні. Якщо не працює трансмісія, то підвищення на нейтральних оборотах не розглядаються системою управління вприскуванням як рух під навантаженням. Після регулювання автомобіль готовий до експлуатації.