Наші роботи
Chevrolet

ГБО на Chevrolet Captiva 2.4 2008 (KME) (4 циліндра) система ГБО - KME

Фотографії встановленого "ГБО 4 покоління" на автомобіль Chevrolet Captiva 2.4 2008 (KME) (4 циліндра).

Встановлення ГБО 4 покоління KME Nevo на Chevrolet Сaptiva 2.4 2008 р. в.
Встановлення ГБО 4 покоління KME Nevo на Chevrolet Сaptiva 2.4 2008 р. в.
Кнопка перемикання палива газ-бензин
Кнопка перемикання палива газ-бензин
Загальний вигляд підкапотного простору після встановлення ГБО
Загальний вигляд підкапотного простору після встановлення ГБО
Редутор із запасом потужності KME Silver + Фільтр тонкого очищення з відстійником Alex Ultra 360
Редутор із запасом потужності KME Silver + Фільтр тонкого очищення з відстійником Alex Ultra 360
Роз'єм під запобіжник
Роз'єм під запобіжник
Електронний блок управління KME Nevo
Електронний блок управління KME Nevo
Підвісний тороїдальний балон на 59 л. з мультикоапаном євростандарту
Підвісний тороїдальний балон на 59 л. з мультикоапаном євростандарту
Газовий заправний пристрій виведено в люк бензобаку
Газовий заправний пристрій виведено в люк бензобаку
Дізнатися вартість ГБО на мій автомобіль

Chevrolet Captiva 2.4 2008 (KME) (4 циліндра) с установленной системой ГБО KME

За американськими мірками автомобіль належить до компакт класу, але для нас - це не маленький паркетник, який буває і семимісцевим. Модель комплектують одним з двох бензинових моторів - рядної «четвірки» об'ємом 2.4 літра або V-подібною "шісткою" 3.2 (3.0 з 2012 року).

Обидва двигуни мають пристойним апетитом, тому Каптіва часто гостюють в настановних центрах Час Газу.

Нюанси, які потрібно знати

Надійний 4-х циліндровий двигун ніби створений для зрідженого газу. Не дарма його переводять на пропан прямо з конвеєру. Наприклад, паркетник Опель Антара, наприклад, з яким Шеви ділить базу.

До слова, бренди належать одному сімейству - концерну GM. Однак без нюансів тут все одно не обійшлося: комплект ГБО на Шевроле Каптіва 2.4 включає систему OBD; щоб не докучав палаючий чек, ставлять емулятор тиску палива.

Коли налаштування грає ключову роль

У конструкції ДВС є гідрокомпенсатори, що зменшують клопоти власнику і сервісменам - регулювати клапани кожні 40 тис. пробігу не доведеться. Але якщо після встановлення очікують від машини бензинового характеру, то ставлять варіатор УОЗ. З ним машина стає економічніше і швидше за рахунок більш точного впорскування. Це звичайно за умови коректних налаштувань, про що буде нижче.

В обхід конструкторських грішків

Не обходиться без нюансів і в 6-циліндровому моторі 3.2 л. Тут проявляється вроджений конструкторський промах - ланцюг ГРМ розтягується швидше, ніж хотілося б автовласникам.

А порушення фаз газорозподілу помітно прискорює цей процес - це як снігова куля. Тому вимоги до налаштувань газової системи тут ще вище. Віддають перевагу преміальним брендам, де софт має широкий діапазон регулювань.

Його 3-х літровий брат і зовсім вимагає особливого софта, адже у нього безпосереднє вприскування. Виробники ГБО створюють програми під кожну модифікацію. Щоб розуміти, чи є ПО для конкретного автомобіля, нам потрібно знати VIN код машини. Деталі уточнюйте в центрах Час Газу. Ситуація швидко змінюється, адже ще нещодавно на «врискові» движки газ і зовсім не ставили.

Налаштування

Після монтажу Каптіву виганяють з боксів, щоб в русі зробити точне регулювання.

Штатний бортовий комп'ютер не дає такої можливості в статичному положенні. Якщо не працює трансмісія, то підвищення на нейтральних оборотах не розглядаються системою управління вприскуванням як рух під навантаженням. Після регулювання автомобіль готовий до експлуатації.

Сподобалася стаття? Поділіться
Час газу – це офіційні
сертифіковані станції з
установлення, обслуговування та ремонту ГБО
Ми отримали сертифікацію виробників систем ГБО, які встановлюємо, а також усі необхідні державні дозвільні документи, у тому числі – від Державної служби з питань праці на роботи підвищеної небезпеки.
0% розстрочка0% розстрочка
Время газа