За американськими мірками автомобіль належить до компакт класу, але для нас - це не маленький паркетник, який буває і семимісцевим. Модель комплектують одним з двох бензинових моторів - рядної «четвірки» об'ємом 2.4 літра або V-подібною "шісткою" 3.2 (3.0 з 2012 року).
Обидва двигуни мають пристойним апетитом, тому Каптіва часто гостюють в настановних центрах Час Газу.
Надійний 4-х циліндровий двигун ніби створений для зрідженого газу. Не дарма його переводять на пропан прямо з конвеєру. Наприклад, паркетник Опель Антара, наприклад, з яким Шеви ділить базу.
До слова, бренди належать одному сімейству - концерну GM. Однак без нюансів тут все одно не обійшлося: комплект ГБО на Шевроле Каптіва 2.4 включає систему OBD; щоб не докучав палаючий чек, ставлять емулятор тиску палива.
У конструкції ДВС є гідрокомпенсатори, що зменшують клопоти власнику і сервісменам - регулювати клапани кожні 40 тис. пробігу не доведеться. Але якщо після встановлення очікують від машини бензинового характеру, то ставлять варіатор УОЗ. З ним машина стає економічніше і швидше за рахунок більш точного впорскування. Це звичайно за умови коректних налаштувань, про що буде нижче.
Не обходиться без нюансів і в 6-циліндровому моторі 3.2 л. Тут проявляється вроджений конструкторський промах - ланцюг ГРМ розтягується швидше, ніж хотілося б автовласникам.
А порушення фаз газорозподілу помітно прискорює цей процес - це як снігова куля. Тому вимоги до налаштувань газової системи тут ще вище. Віддають перевагу преміальним брендам, де софт має широкий діапазон регулювань.
Його 3-х літровий брат і зовсім вимагає особливого софта, адже у нього безпосереднє вприскування. Виробники ГБО створюють програми під кожну модифікацію. Щоб розуміти, чи є ПО для конкретного автомобіля, нам потрібно знати VIN код машини. Деталі уточнюйте в центрах Час Газу. Ситуація швидко змінюється, адже ще нещодавно на «врискові» движки газ і зовсім не ставили.
Після монтажу Каптіву виганяють з боксів, щоб в русі зробити точне регулювання.
Штатний бортовий комп'ютер не дає такої можливості в статичному положенні. Якщо не працює трансмісія, то підвищення на нейтральних оборотах не розглядаються системою управління вприскуванням як рух під навантаженням. Після регулювання автомобіль готовий до експлуатації.