073 105 99 09
Мотори моделі відомі нам по автомобілях Опель минулих генерацій. Це не що інше, як допрацьована GM`овська «четвірка» з чавунним блоком, яку ставили також на Ланоси. Восьмиклапанний 1.5 літровий двигун володіє хорошим ресурсом.
Не дарма для деяких ринків випускають турбо версію потужністю 138 л.с. Але в Україні вони рідкість. А 16-клапанні ДВС отримали пластиковий колектор і позбулися гідрокомпенсаторів, тому на них не ставлять газобалонні комлекти ранніх поколінь. При «сплеску» пластик розриває.
Тут мудрувати нічого. Коли можливо не ускладнювати систему без шкоди ресурсу, ми завжди дотримуємося цього правила. Однак у опельовських двигунів є вроджені слабкі місця.
Вони обов'язково проявляються, якщо газ на Шевроле Авео налаштувати неправильно: 8-клапанники страждають передчасним зносом гідрокомпенсаторів, а 16-клапанники і зовсім ними не обладнані, і навіть на бензині вимагають частого регулювання клапанів.
З ним вприскування точніше, а це означає, знижується навантаження на клапани і механізм газорозподілу. Крім того, з варіатором не стане докучати палаючий чек, адже у «шевіків» цієї моделі вкрай чутлива штатна система контролю вприскуванням. З цієї ж причини вибирають газовий софт, що дає широкий простір регулювань.
Тобто, чим більш просунуте ПО в газовому електронному блоці керування (ЕБК), тим точніше вприскування. Звичайно, преміальне ГБО на Chevrolet Aveo ставлять рідко, з економічних міркувань. Але і сильно економити не варто.
Після монтажу комлекту проводять автокалібровку. Але повноцінно експлуатувати авто ще не можна, тому що двигун готовий коректно працювати лише на холостих. Потрібно налаштовувати паливну карту під навантаженням.
Роблять це в русі з підключеним сканером і ноутбуком. Ми вважаємо за краще налаштовувати в реальних дорожніх умовах з подальшою перевіркою коректності регулювань стаціонарним діагностичним обладнанням, можливості якого дозволяють вибудовувати карту точно і з першого разу.