044 333 91 95
Двигун Chery добре відомий мотористам по фордівським моделям 90-х років - чавунний блок плюс алюмінієва «голова». Хіба що колектор трохи відрізняється дизайном. З недоліків - гучний.
Зате надійний і невибагливий. Правда, в китайському виконанні нерідко зустрічається відвертий брак. Тому перед монтажем газобалонної апаратури рекомендується пройти ретельну діагностику мотору.
На практиці ми часто стикаємося з недогрівом або з повільним прогрівом двигуна, через що перехід на пропан відбувається пізніше, ніж хотілося б власнику авто. Хоча редуктор-випарник до системи охолодження автомобіля підключений згідно науці.
Справа в тому, що помпа ганяє частину антифризу по великому колу, тому прогрів відбувається довше. Особливо це помітно в мороз, коли і без газового комплекту в салоні прохолодно. Видно китайські інженери перестрахувалися, побоюючись перегріву ДВС. Є кілька рішень цієї проблеми. Детальніше дізнавайтеся в центрах Час Газу.
Ще одна особливість - мотор любить високі обороти, а короткі передачі тільки сприяють розкрутці двигуна. Тож не дивно, адже колись фордівці створили його для спорту. Адже саме в динамічній їзді проявляється точність налаштувань апаратури.
Щоб зберегти бензиновий стиль їзди застосовують варіатор УОЗ і просунутий софт, що дозволяє налаштувати паливну карту до 5000 об / хв. Тоді газ на Чері Амулет нічим себе не видасть. При цьому витрата не перевищить плюс 15% до бензиновому.
Після монтажу машину відчувають в русі, заодно доводять налаштування системи за допомогою діагностичного обладнання. В процесі ходових випробувань в центрах Час Газу відтворюють режими реальної їзди, щоб точніше зробити остаточне регулювання.
Перше ТО проходять через 1000 км пробігу: систему оглядають на витік, газовий ЕБК сканують сервісним ПО. За цей період себе проявляють неточності і помилки. Далі дотримується звичайна періодичність - кожні 10000 км. До 60000 сервіс обмежується заміною витратних матеріалів.
Приїжджайте до нас на монтаж і ТО. Працюємо з понеділка по суботу.