Ця легендарна для всіх автомобілістів пострадянського простору модель оснащувалася широкою лінійкою баварських моторів - від 4-циліндрових до V8. Знамениті агрегати М50 також входять до цього переліку. У багатьох ДВС є карбюраторне минуле. «Баварці» вимогливі до якості палива та мастила, і вимагають нормального сервісного обслуговування.
Пропан-бутан переноситься двигунами нормально, а деякі модифікації автомобіля в цьому кузові оснащувалися газобалонними комлектами з конвеєру, правда - метановими. При газифікації перевагу віддають обладнання 4-го покоління, хоча перший час ставилося і 2-е. Однак ми категорично не рекомендуємо використання примітивного ГБО 2 на інжекторних авто, тому варто віддати перевагу сучасній технологи. Тим більше, що особливих вимог до елементів газового комплекту тут немає.
Особливості конструкції дозволяють обходитися базовими комплектами. Проте, будь-яке поліпшення позначається на роботі системи тільки позитивно. Хоч штатні бензофорси не відрізняються високою швидкістю спрацьовування - така особливість марки - вимоги до продуктивності газових форсунок ігнорувати не можна. Вони повинні відповідати потужності мотору, інакше зниження потужності і провали тяги під навантаженням неминучі.
Такі ж вимоги до редуктора-випарника - не можна ставити редуктори малої потужності. Рекомендуємо використовувати варіанти з 20-відсотковим запасом продуктивності, тоді питань зі стабільністю роботи мотору на газі не виникне.