Наші роботи
BMW

ГБО на BMW 523i E39 2.5 1996 (6 циліндрів) система ГБО - STAG

Фотографії встановленого "ГБО 4 покоління" на автомобіль BMW 523i E39 2.5 1996 (6 циліндрів).

ВстановленняГБО 4 Stag 300-6 (Польша) на BMW 523i E39 2.5 1996 р. в.
ВстановленняГБО 4 Stag 300-6 (Польша) на BMW 523i E39 2.5 1996 р. в.
Загальний вигляд з ГБО
Загальний вигляд з ГБО
Перемикач виду топлива
Перемикач виду топлива
Форсунки газові Valtek Type 30
Форсунки газові Valtek Type 30
Редуктор газовий KME Silver
Редуктор газовий KME Silver
Заправний пристрій виведено в люк бензобака
Заправний пристрій виведено в люк бензобака
Балон тороїдальний встановлений замість запасного колеса
Балон тороїдальний встановлений замість запасного колеса
Дізнатися вартість ГБО на мій автомобіль

BMW 523i E39 2.5 1996 (6 циліндрів) с установленной системой ГБО STAG

«П'ятірка» BMW в 39-му кузові ще за конвеєрного життя перейшла в розряд культових авто. Не остання заслуга в цьому витривалих моторів. Але, з огляду на їх «природну» ненажерливість, особливо в міському режимі, перехід машини на пропан виправданий і окупиться вже через 15-20 тис. км пробігу.

Окупність залежить від ступеню бюджетності газового комплекту. Що стосується питання, наскільки коректно баварські двигуни поєднуються з LPG, то відзначимо, що повальна газифікація автопарку Німеччини почалася на 15 років раніше, ніж в Україні. Жоден німець не поставив би газовий комплект, якщо це позначилося б на ресурсі двигуна. Тому скраплений пропан та німецькі ДВС просто створені одне для одного. Правда, за умови правильного підбору комплектації та кваліфікованого монтажу.

Ставимо газ на БМВ Е39: варіанти

Не варто експерементувати з обладнанням ранніх поколінь - головки 6-циліндровим двигуном BMW миттєво «обертається» навіть при незначному перегрів, який трапляється при некоректній роботі на пропан-бутані. Краще поставити бюджетний комплект, але 4-го покоління. Коли автовласник не має наміру сильно вкладатися, ми рекомендуємо Digitronic IQ 3D-6 для V6 в поєднанні з газовими форсунками Baracuda.

На форсунках економити не варто, інакше породистий бізнес-седан перетвориться в Sens.

А для того, щоб газофорси прослужили довше, рекомендується ставити фільтр з відстійником - дрібна деталь заощадить пристойні гроші. Редуктор-випарник підбирають з запасом продуктивності - при бюджетній комплектації підійде KME Silver для 220-сильних моторів. Запасу в 50 «конячок» для М52 цілком достатньо.

Але є варіанти комплектацій ГБО на БМВ Е39, які вважаються ідеальними.

Йдеться про монобрендовоий італійський комплект Lovato Smart ExR зі шіидкострільними форсунками Lovato 2EP і редуктором RGJ. Керуюча електроніка тут спочатку заточена під «велветронікі» - кращого для «п'ятірки» не придумаєш. З таким оснащенням водій навіть не помітить переходів з бензину на газ. Ніяких додаткових регулювань та участі автовласника в процесі експлуатації не потрібно. Головне - не пропускати планові ТО.

Що стосується ємності під газ, то тут можна вибирати: балон ТОР або «циліндр» - від 52 до 60 л, який комплектується мультиклапаном євростандарту з подвійним замком. Виносний заправний пристрій (ВЗУ) можна розмістити в лючку бензобака, альтернативні варіанти - врізка в бампер або монтаж на підвісний кронштейн. Детальніше про ціни, варіанти та комплектації ГБО дізнавайтеся у нашого консультанта.

Сподобалася стаття? Поділіться
Час газу – це офіційні
сертифіковані станції з
установлення, обслуговування та ремонту ГБО
Ми отримали сертифікацію виробників систем ГБО, які встановлюємо, а також усі необхідні державні дозвільні документи, у тому числі – від Державної служби з питань праці на роботи підвищеної небезпеки.
0% розстрочка0% розстрочка
Время газа