Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити
Подобрать комплект ГБО под BMW 523i E39 2.5 1996
Авто в портфолио > Группа 1

Встановлення ГБО на BMW 523i E39 2.5 1996 (6 циліндрів) система ГБО - STAG

Фотографії установки ГБО 4 покоління на BMW 523i E39 2.5 1996 (6 циліндрів)
Встановлення ГБО на BMW 523i E39 2.5 1996 (6 циліндрів) система ГБО - STAG
Розрахунок витрати та економії
від встановлення ГБО на станціях «Время Газа» для BMW 523i E39 2.5 1996
Протягом 10 хвилин отримайте точну калькуляцію окупності ГБО для вашого BMW 523i E39 2.5 1996
Дисклеймер: точність розрахунку залежить багатьох чинників. Розрахунок нижче – усереднений. Ми наводимо його для того, щоб ви могли скласти загальне уявлення про вигоду їзди газом для вашого авто.
Бензин
Газ
Різниця
Об'єм бака
70 л
42 л
-28 л
Вартість повного бака
3422.3 ₴
1068.48 ₴
-2353.82 ₴
Витрата на 100 км
місто 13 л
місто 14.95 л
1.95 л
траса 10 л
траса 11.5 л
1.5 л
Поїздка на одному баку
місто 538 км
місто 281 км
-258 км
траса 700 км
траса 365 км
-335 км
Ціна палива
48.89 ₴
25.44 ₴
23.45 ₴ (на 48% дешевше)
Ціна поїздки 1000 ₴
місто 6356 ₴
місто 3803 ₴
2552 ₴ (на 40% дешевше)
траса 4889 ₴
траса 2926 ₴
1963 ₴ (на 40% дешевше)
Щомісячні витрати при пробігу 10 000 км у змішаному режимі
місто 56224 ₴
місто 33644 ₴
22579 ₴ (на 40% дешевше)
43 деталі
у кожному
комплекті ГБО
Блок управління, форсунки і редуктор - це 50% надійної роботи авто, ще 50% успіху - інші комплектуючі
35%
клієнтів
встановили
ГБО у розстрочку
5 років гарантії або 200 000 км пробігу від Время газа
Окрім заводської гарантії на ГБО, надаємо додаткову гарантію на встановлення ГБО 5 років або 200 000 км пробігу від компанії «Время газа». Вирішуємо гарантійні ситуації в день звернення, без двотижневого очікування відповіді від заводу-виробника.
Авто в портфолио > Группа 2
Тс-с-с!
Хотите получить чек-лист
Как установить ГБО на BMW 523i E39 2.5 1996 и на 100% без вреда для двигателя?
Пришлем вам его в мессенджер
Мессенджеры

Газ на авто (ГБО) на BMW 523i E39 2.5 1996 (6 циліндрів) система ГБО - STAG

«П'ятірка» BMW в 39-му кузові ще за конвеєрного життя перейшла в розряд культових авто. Не остання заслуга в цьому витривалих моторів. Але, з огляду на їх «природну» ненажерливість, особливо в міському режимі, перехід машини на пропан виправданий і окупиться вже через 15-20 тис. км пробігу.

Окупність залежить від ступеню бюджетності газового комплекту. Що стосується питання, наскільки коректно баварські двигуни поєднуються з LPG, то відзначимо, що повальна газифікація автопарку Німеччини почалася на 15 років раніше, ніж в Україні. Жоден німець не поставив би газовий комплект, якщо це позначилося б на ресурсі двигуна. Тому скраплений пропан та німецькі ДВС просто створені одне для одного. Правда, за умови правильного підбору комплектації та кваліфікованого монтажу.

Ставимо газ на БМВ Е39: варіанти BMW 523i E39 2.5 1996 (6 циліндрів) система ГБО - STAG

Не варто експерементувати з обладнанням ранніх поколінь - головки 6-циліндровим двигуном BMW миттєво «обертається» навіть при незначному перегрів, який трапляється при некоректній роботі на пропан-бутані. Краще поставити бюджетний комплект, але 4-го покоління. Коли автовласник не має наміру сильно вкладатися, ми рекомендуємо Digitronic IQ 3D-6 для V6 в поєднанні з газовими форсунками Baracuda.

На форсунках економити не варто, інакше породистий бізнес-седан перетвориться в Sens.

А для того, щоб газофорси прослужили довше, рекомендується ставити фільтр з відстійником - дрібна деталь заощадить пристойні гроші. Редуктор-випарник підбирають з запасом продуктивності - при бюджетній комплектації підійде KME Silver для 220-сильних моторів. Запасу в 50 «конячок» для М52 цілком достатньо.

Але є варіанти комплектацій ГБО на БМВ Е39, які вважаються ідеальними.

Йдеться про монобрендовоий італійський комплект Lovato Smart ExR зі шіидкострільними форсунками Lovato 2EP і редуктором RGJ. Керуюча електроніка тут спочатку заточена під «велветронікі» - кращого для «п'ятірки» не придумаєш. З таким оснащенням водій навіть не помітить переходів з бензину на газ. Ніяких додаткових регулювань та участі автовласника в процесі експлуатації не потрібно. Головне - не пропускати планові ТО.

Що стосується ємності під газ, то тут можна вибирати: балон ТОР або «циліндр» - від 52 до 60 л, який комплектується мультиклапаном євростандарту з подвійним замком. Виносний заправний пристрій (ВЗУ) можна розмістити в лючку бензобака, альтернативні варіанти - врізка в бампер або монтаж на підвісний кронштейн. Детальніше про ціни, варіанти та комплектації ГБО дізнавайтеся у нашого консультанта.