Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

Встановлення ГБО на Audi A5 2.0 TFSI (CDNC) 2012 (4 циліндра) система ГБО - Digitronic

Фотографії установки ГБО 4 покоління на Audi A5 2.0 TFSI (CDNC) 2012 (4 циліндра)
Встановлення ГБО на Audi A5 2.0 TFSI (CDNC) 2012 (4 циліндра) система ГБО - Digitronic
Ще установки ГБО на Audi A5
Розрахунок витрати та економії
від встановлення ГБО на станціях «Час Газу» для Audi A5 2.0 TFSI (CDNC) 2012
Протягом 10 хвилин отримайте точну калькуляцію окупності ГБО для вашого Audi A5 2.0 TFSI (CDNC) 2012
Дисклеймер: точність розрахунку залежить багатьох чинників. Розрахунок нижче – усереднений. Ми наводимо його для того, щоб ви могли скласти загальне уявлення про вигоду їзди газом для вашого авто.
Бензин
Газ
Різниця
Об'єм бака
63 л
42 л
-21 л
Вартість повного бака
3190.95 ₴
1211.7 ₴
-1979.25 ₴
Витрата на 100 км
місто 11.5 л
місто 13.23 л
1.73 л
траса 7.6 л
траса 8.74 л
1.14 л
Поїздка на одному баку
місто 548 км
місто 317 км
-230 км
траса 829 км
траса 481 км
-348 км
Ціна палива
50.65 ₴
28.85 ₴
21.8 ₴ (на 43% дешевше)
Ціна поїздки 1000 ₴
місто 5825 ₴
місто 3817 ₴
2008 ₴ (на 34% дешевше)
траса 3849 ₴
траса 2521 ₴
1328 ₴ (на 34% дешевше)
Щомісячні витрати при пробігу 10 000 км у змішаному режимі
місто 48371 ₴
місто 31692 ₴
16679 ₴ (на 34% дешевше)
43 деталі
у кожному
комплекті ГБО
Блок управління, форсунки і редуктор - це 50% надійної роботи авто, ще 50% успіху - інші комплектуючі
35%
клієнтів
встановили
ГБО у розстрочку
5 років гарантії або 200 000 км пробігу від Час Газу
Окрім заводської гарантії на ГБО, надаємо додаткову гарантію на встановлення ГБО 5 років або 200 000 км пробігу від компанії «Час Газу». Вирішуємо гарантійні ситуації в день звернення, без двотижневого очікування відповіді від заводу-виробника.
Авто в портфолио > Группа 2
Тс-с-с!
Хотите получить чек-лист
Как установить ГБО на Audi A5 2.0 TFSI (CDNC) 2012 и на 100% без вреда для двигателя?
Пришлем вам его в мессенджер
Мессенджеры

Газ на авто (ГБО) на Audi A5 2.0 TFSI (CDNC) 2012 (4 циліндра) система ГБО - Digitronic

Чергова незвичайна машина з двигуном прямого вприску TFSI 

 

На цей раз Audi A5 2012 р. в. об'ємом 2.0

 

Встановлено:

Блок керування – Digitronic AEB (Польща)

Редуктор – KME Silver (Польща)

Фільтр тонкого очищення з відстійником – Alex Ultra 360 (Польща)

Балон циліндричний на 50 літрів

Заправний пристрій під бампером


Даремно дехто думає, що спортивний автомобіль і газове паливо – поняття несумісні. Також неправильно припускати, що безпосередні двигуни можна газифікувати. Все можливо, причому без шкоди для ресурсу двигуна.

Модель оснащується моторами: «четвірками» і V6 із прямим упорскуванням. Це третє покоління вагівських двигунів, якими оснащують усі автомобілі концерну. Крім прямої подачі палива тут застосовується турбіна. В останньому поколінні цих ДВЗ разом із безпосереднім є ще й розподілене впорскування. Виробник указує ресурс у 300–350 тис. км пробігу. Однак на практиці виходить менше, тому що автовласники пропускають момент браку масла або несправності масляних форсунок.

A5 TFSI

Ставимо газ на Audi A5 Audi A5 2.0 TFSI (CDNC) 2012 (4 циліндра) система ГБО - Digitronic

ГБО на цю модель має істотні відмінності. Це пов'язано з принципом прямого впорскування: бензинові форсунки розташовані тут у голівці блоку циліндрів (ГБЦ), де діють критичні температури. Позначається близькість камер згоряння. Розплавитися форсункам не дає циркулюючий через них бензин – рідке паливо прокачується через форсунку в циліндри, заодно воно є холодоагентом. Якщо подачу бензину відключити, що зазвичай і відбувається, коли електроніка перемикає машину в газовий режим, то захистити форсунки від температури нічим.

Саме тому електронні блоки управління газобалонної установки (ЕБУ) тут мають спеціальні прошивки, причому персоніфіковані. Нагадаємо, що більшість програм газового впорскування є універсальними, і ставити таке ГБО на Audi A5 можна. Програма для прямого впорскування реалізує алгоритм поперемінної подачі бензину й пропан-бутану і довпорскування основного палива у критичних режимах. А оскільки безпосереднє впорскування в кожної моделі має окремі алгоритми, то і керуюча газова програма для кожної модифікації безпосереднього двигуна своя.

У реальності це виглядає так: після прогрівання мотора електроніка включає газовий режим, але подача бензину не припиняється повністю. Періодично через бензинову форсунку прокачується порція бензину – рівно в тій кількості, якої достатньо, щоб охолодити форсунку. Частка пропан-бутану в загальних витратах у звичайному цивільному режимі експлуатації становить від 75 до 80%. Решта 20–25% припадають на бензин. Отже, якщо ви вирішили поставити газ на Audi A5, то потрібно розуміти, що чистого газового режиму не буде. Більше того, при зростанні оборотів до 4000 ЕБУ перемкне машину в штатний режим.

Природно, ціна ГБО під пряме впорскування є вищою – персоніфікація обходиться дорожче. Однак альтернативи немає. Отже, окупність газобалонної установки відбувається довше, але при сьогоднішніх цінах на газ ставити обладнання вигідно. Що стосується інших елементів комплекту, то тут ніяких відмінностей немає. Форсунки і редуктор традиційно підбираються за технічними параметрами автомобіля. Детальніше про те, як ставлять газ на Audi A5, дізнавайтесь у наших консультантів.
 

Вам потрібне встановлення ГБО на Audi A5 2.0 TFSI (CDNC) 2012? 🤔
Чому Audi A5 2.0 TFSI (CDNC) 2012 повинне проводитись на сертифікованій станції ? 🤔
Скільки можливо заощадити, якщо встановити ГБО на Audi A5 2.0 TFSI (CDNC) 2012?🤔
Встановлення ГБО на Audi A5 2.0 TFSI (CDNC) 2012, за чи проти?🤔