Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити

Встановлення ГБО на Audi A4 1.8T 2001 (4 циліндра) система ГБО - MRC

Фотографії установки ГБО 4 покоління на Audi A4 1.8T 2001 (4 циліндра)
Встановлення ГБО на Audi A4 1.8T 2001 (4 циліндра) система ГБО - MRC
Подобрать комплект ГБО под Audi A4 1.8T 2001
Авто в портфолио > Группа 1
Розрахунок витрати та економії
від встановлення ГБО на станціях «Время Газа» для Audi A4 1.8T 2001
Протягом 10 хвилин отримайте точну калькуляцію окупності ГБО для вашого Audi A4 1.8T 2001
Дисклеймер: точність розрахунку залежить багатьох чинників. Розрахунок нижче – усереднений. Ми наводимо його для того, щоб ви могли скласти загальне уявлення про вигоду їзди газом для вашого авто.
Бензин
Газ
Різниця
Об'єм бака
70 л
42 л
-28 л
Вартість повного бака
3292.8 ₴
1559.04 ₴
-1733.76 ₴
Витрата на 100 км
місто 11.3 л
місто 13 л
1.7 л
траса 6.4 л
траса 7.36 л
0.96 л
Поїздка на одному баку
місто 619 км
місто 323 км
-296 км
траса 1094 км
траса 571 км
-523 км
Ціна палива
47.04 ₴
37.12 ₴
9.92 ₴ (на 21% дешевше)
Ціна поїздки 1000 ₴
місто 5316 ₴
місто 4826 ₴
490 ₴ (на 9% дешевше)
траса 3011 ₴
траса 2732 ₴
279 ₴ (на 9% дешевше)
Щомісячні витрати при пробігу 10 000 км у змішаному режимі
місто 41630 ₴
місто 37788 ₴
3842 ₴ (на 9% дешевше)
43 деталі
у кожному
комплекті ГБО
Блок управління, форсунки і редуктор - це 50% надійної роботи авто, ще 50% успіху - інші комплектуючі
35%
клієнтів
встановили
ГБО у розстрочку
5 років гарантії або 200 000 км пробігу від Время газа
Окрім заводської гарантії на ГБО, надаємо додаткову гарантію на встановлення ГБО 5 років або 200 000 км пробігу від компанії «Время газа». Вирішуємо гарантійні ситуації в день звернення, без двотижневого очікування відповіді від заводу-виробника.
Авто в портфолио > Группа 2
Тс-с-с!
Хотите получить чек-лист
Как установить ГБО на Audi A4 1.8T 2001 и на 100% без вреда для двигателя?
Пришлем вам его в мессенджер
Мессенджеры

Газ на авто (ГБО) на Audi A4 1.8T 2001 (4 циліндра) система ГБО - MRC

Модель вже багато років з покоління в покоління оснащується вагівськими «четвірками» об'ємом 1,8 або 2 л. Звичайно, є двигуни і побільше, однак на восьми з десяти бензинових машинах під капотом виявиться рядний 4-циліндровий мотор, з турбіною або без, а починаючи з 2011 року ще й з прямим уприскуванням (TFSI). У п'ятому поколінні моделі (з 2015 року) 1,8-літровий агрегат поступився своїм місцем двигуну 1,4 TFSI. Дволітрова версія залишилась, втім, як і трилітрова «шістка».

З «фірмових» хвороб виділяються: засмічення масловіддільника, розтягнення ланцюга приводу газорозподільного механізму (ГРМ), а також закоксованість клапанів і вихрових заслінок в автомобілях з безпосереднім уприскуванням. Встановлення ГБО на Ауді А4 помітно знижує прояв останніх з перерахованих несправностей. Причина очевидна: газове паливо згорає чистіше будь-якого, навіть високооктанового бензину. Домішки, які обов'язково містяться в пропан-бутані, згорають в циліндрах без сліду.

Звичайно, європейські автовласники Audi прекрасно про це знають. Тому перехід автомобіля на газ в Європі, яка залишається основним ринком збуту «четвірок» з Інгольштадту, – звичайна практика. Крім того, газифікація майже вдвічі економить витрати на паливо, адже різниця в ціні вуглеводнів спостерігається і в країнах Євросоюзу, і в Україні. Причому тенденція зберігається не один десяток років, а значить, такий стан речей збережеться до самого закінчення вуглеводневої епохи.

Встановлення ГБО на Audi A4 2001 1.8 turbo

 

Установка ГБО на Ауді А4: нюанси Audi A4 1.8T 2001 (4 циліндра) система ГБО - MRC

Процеси газифікації традиційного інжектора і моторів з прямим уприскуванням дещо відрізняються. Однак на турбовані інжекторні двигуни ставити відверто бюджетні комплектації газобалонних систем все ж не рекомендується. Комплекти STAG, КМЕ залишаються золотою серединою в співвідношенні ціна-якість: електронний блок управління (ЕБУ) без проблем поєднується з агрегатами інших виробників. Перш за все, мова йде про редуктор-випарник і газові форсунки. Якщо ж встановлювати італійське обладнання, то тут слід витримувати монобрендовість і ставити комплект «в одній коробці».

При газифікації безпосереднього двигуна підхід суворіше: тут можлива установка виключно тих комплектацій, які призначені під конкретну модифікацію двигуна. В іншому випадку газ на Ауді А4 з джерела економії перетвориться в головний біль.

Справа в тому, що подача бензину в газовому режимі у машин з прямим уприскуванням повністю не перекривається. Щоб уберегти бензинові форсунки від перегрівання, через них періодично прокачується порція рідкого палива. Алгоритм поперемінного вприскування для кожного безпосереднього двигуна свій, а значить, і програма управління уприскуванням теж персональна. Подробиці дізнавайтеся у нашого фахівця по установці ГБО.

На традиційному інжекторі реалізується наступний сценарій: запуск і прогрів мотора проходять в штатному режимі на бензині. Коли температура охолоджуючої рідини досягає робочого діапазону, електроніка перемикає машину на газ. Втручання водія тут не потрібно – ЕБУ ГБО на Ауді А4 повністю контролює роботу системи, і водій навіть не помічає зміну паливного режиму.

Якщо обороти двигуна перевищують позначку 4000 об./хв., електроніка включає бензиновий режим. Втім, цей рубіж настроюється і при наявності довприска бензину, газовий режим можна «продовжити» до 4500 об./хв. Решту питань по газифікації Audi задавайте нашому фахівцеві.