073 105 99 09
Остання Ауді 80 зійшла з конвеєру в далекому 1996 році. Однак машини досі колесять по країні, що підтверджує думку про надійність техніки. В першу чергу в цьому заслуга оцинкованих кузовів, ну, а про надійність силових агрегатів «бочки» ходять легенди. Якщо перевести машину на газ, то життя двигуна вдасться продовжити.
Модель застала карбюраторну епоху, подолала період популярності моноінжектора, а останні модифікації оснащувалися інжектором з механічними форсунками. Для ранніх моделей підходять комплекти другого покоління.
У перелік обладнання входять:
Щоб комлект ГБО на Ауді 80 карбюратор проявив себе найкращим чином, в комплектацію включають варіатор УОЗ. Випробування показують, що з пристроєм навіть інжекторні машини на пропані їдуть краще. Можна використовувати балони різних конфігурацій - ТОР або циліндр, в залежності від характеру експлуатації конкретного автомобіля.
До балону додається мультиклапан євростандарту, який автоматично перекриває подачу пропану при виключенні запалення. Це звільняє водія від необхідності кожного разу крутити вентиль перед зупинкою.
Відзначимо, що налаштування системи на другому поколінні проводиться майстром вручну за допомогою регістра потужності (входить в комплектацію) і регулювальних гвинтів на редукторі. Рекомендуємо не втручатися в налаштування. Участь водія може знадобитися, щоб злити конденсат з редуктора-випарника. А ось власники обладнання четвертого покоління звільнені від такої «повинності».
Тут замість змішувача застосовуються газові форсунки - тобто впорскування пропану повністю повторює бензиновий алгоритм. Для захисту форсунок від конденсату використовують фільтр з відстійником. Щоб керувати ускладненою системою, в комплект також входить електронний блок (ЕБУ) з програмою вприскування - це головний елемент обладнання.
У конфігурації і комплектації балона змін в порівнянні з попереднім поколінням немає. Варіатор УОЗ не входить в обов'язковий перелік. Однак ми завжди рекомендуємо його ставити, коли в ЕБК є універсальні прошивки.
У власників інжекторних авто є можливість вибирати між бюджетними і преміальними комплектами.
Ціна не пов'язана з характером роботи, але безпосередньо впливає на ресурс обладнання. Чим дорожче елементи, тим довше вони служать. Наприклад, недорогі форсунки зажадають заміни ремкомплекта вже через 30 тис. км пробігу, а через 60 тис. км доведеться купувати новий комплект газофорсів - по одній їх не змінюють.
Форсунки ж дорожче гарантовано ходять більше 100 тис. км. Нерідко ресурс досягає 250 000 км! Кожен автовласник інжекторної «бочки» сам розставляє пріоритети, виходячи з власних нюансів експлуатації. Серед ГБО на Ауді 80 (моновприск або карбюратор) вибір поменше, але і ціна газифікації помітно нижче. Подробиці дізнавайтеся у наших консультантів.