073 105 99 09
Газове обладнання на борту автомобіля — це сучасний погляд з точки зору паливної системи авто на екологію та збереження довкілля. Грамотний
забезпечить значний запас ходу автомобілю, а двигун зазвичай працюватиме більш «м’яко», завдяки вищому октановому числу газу (104-108). І щоб повноцінно використовувати усі , важливо підійти серйозно як до вибору бренду та системи ГБО, так і до вибору компанії-встановлювача. Оскільки сьогодні знайти не проблема, при виборі компанії варто приділити увагу досвіду фірми, рейтингу на незалежних ресурсах та кількості переобладнаних авто.В цілому ж, при своєчасному та якісному обслуговуванні кваліфікованими майстрами з дотриманням технологічних процесів, сучасна система
не буде створювати проблем для користувача взимку, і в загальному мало буде відрізнятись зі зміною пір року.З приходом морозів «Час Газу» набагато частіше отримує сервісні звернення від клієнтів з некваліфіковано встановленим або запізно обслуженим ГБО, яке витрачає перш за все дорогоцінний час клієнта, а його можна було б зберегти грамотним підходом. Це найбільш яскравий приклад, коли економія показує свою зворотну сторону у найбільш безпосередньому своєму прояві. Адже кожна економія на обслуговуванні у якісному авторизованому сервісі — це потенційний ризик наближення до ситуації, коли одним чудовим зимовим морозним ранком, ваше авто у кращому випадку буде працювати з перебоями на газі, а у гіршому може не переходити на газ, або, у варіанті з проблемами зі свічками запалювання, демонструвати проблеми при роботі і на бензині також.
Тому ми вирішили підготувати невеликий список корисних рекомендацій щодо підготовки і системи ГБО, і вашого авто в цілому до зимових морозів.
З приходом зими та сильних морозів, через вплив температури як безпосередньо на властивості газового палива, так і на
загалом, варто пам’ятати не лише про підготовку автомобіля (заміна гуми, профілактика АКБ, перевірка свічок запалювання тощо), а й про сезонну підготовку ГБО.За будь-якою якісною підготовкою, профілактикою, діагностикою, налаштуванням, ТО або ремонтом системи ГБО, краще звернутись до кваліфікованого газового сервісу, оскільки сьогодні сучасні газові паливні системи мають електронний газовий блок керування, низку датчиків, передові системи безпеки у вигляді мультиклапана балона, прецезійні швидкі дозуючі форсунки, і кожен з таких елементів потребує кваліфікованої діагностики та якісного налаштування. Але використання сучасної електроніки, датчиків та швидкісних форсунок дозволило фактично вирівняти систему ГБО за потужнісними характеристиками з бензиновою паливною системою.
Іноді користувачі вважають, що системі ГБО не потрібне поточне обслуговування: «навіщо це робити, якщо система працює і все добре». Регулярне ТО газової системи є не лише запорукою вашої безпеки при пересуванні на газі, а я безпечності та довголіття роботи двигуна. Через доволі значний проміжок часу від проблеми потрапляння домішок та осаду газу у форсунки та циліндри двигуна при несвоєчасній заміні фільтрів, до реальних наслідків потрапляння цих домішок пройде певний час, за який проблеми на час проведення регламентного ТО можуть і не виникнути, але якщо систематично пропускати обслуговування, система почне виходити з ладу. Тому заміна фільтрів газу, очищення форсунок є важливими маніпуляціями для довголітньої роботи вашої системи.
Через фізико-хімічні властивості пропан-бутанової суміші, аби забезпечити необхідні показники випаровуваності газу у магістралі системи ГБО та камері згорання, співвідношення компонентів пропану і бутану влітку та взимку змінюється, для забезпечення якісного процесу сумішоутворення. Тому практичним рішенням буде провести комп’ютерну корекцію паливної суміші під оптимальну роботу взимку. Це важливо не лише з точки зору якості роботи двигуна на газі, а й допоможе уникнути прогорання клапанів, та нерідко допомагає оптимізувати розхід газу, тобто авто буде витрачати менше газового палива лише за рахунок налаштувань системи.
Важко переоцінити важливість цієї сервісної операції. Тому що, саме проблеми з герметичністю газової паливної системи можуть звести нанівець будь-які найбільш професійні
. Якщо газовий блок системи буде оптимально налаштовано, а система пропускатиме газ назовні, фактично ваш двигун працюватиме на збідненій суміші, що у кращому випаду не буде задовільняти ваші експлуатаційні очікування, а у гіршому може викликати локальні перегріви та навіть прогорання клапанів. Тому, якщо у вашого авто є симптоми втрати потужності, нестабільні холості оберти двигуна на газі, авто «не тягне» — потрібна і подальша перевірка на герметичність і налаштування системи.вважаються розхідниками, але тим не менш є важливим елементом надійної та безвідмовної експлуатації системи. Як і будь-який елемент у автомобілі, вони мають свій певний ресурс. Через домішки газу та хімічні реакції з гумою, бюджетні газові рукави швидко висихають, від вібрації двигуна починають давати тріщини, звідки і з’являється запах газу під капотом. Або нерідко через властивості гуми низької якості — накопичують запах газу у своїх стінках. Компанія «Час Газу» використовує лише високоякісні газові рукави Parker та Thunderflex, які за якістю свого виконання унеможливлюють появу запаху газу під капотом або у салоні авто. Та які б рукави ви не використовували, при перших проявах запаху газу під капотом, краще звернутись у .
Вже не один десяток клієнтів став жертвою недотягнутих або перезатягнутих газових хомутів системи ГБО. Конструктивно різьбові
, здавалося б, непогане та надійне рішення. Але є кілька проблем. По-перше, коли вам проводять ТО на станції, всі люди мають різний запас сили і для двох навіть зовні однакових людей, поняття затягнути хомути може мати зовсім різне значення в плані сили затягування. Один механік може затягнути надто сильно, що може пошкодити газовий рукав, інший може недозатягнути, що буде призводити до негерметичності системи. По-друге, різьбові хомути потребують постійних регулярних підтягувать, а це тільки привід майстрам запросити вас на платні процедури. Це відбувається тому то при «природному» пересиханні газових рукавів під час довгої роботи, гума втрачає у об’ємі, тріскається, тому і відбувається послаблення фіксації, а вібраційні навантаження від роботи двигуна тільки пришвидшують процес і роблять його регулярним. Тому «Час Газу» використовує у роботі тільки німецькі самозатисні хомути Norma, які виготовлені з високоякісної пружної сталі. Вони унеможливлюють людський фактор. Встановлюються спеціальним монтажним інструментом, мають закладену заводом-виробником силу стискання, та «самозатягуються» при висиханні газових рукавів та вібрації від двигуна.Якісний монтаж проводки надзвичайно важливий фактор довголітньої безвідмовної роботи не лише автомобіля в цілому, а й системи ГБО також. Електроніка сучасної системи
працює на достатньо простих електричних принципах. Система або сигналізує, що все підключено і працює, або показує помилку у певному сегменті, що часто сигналізує про обрив контакту. Але бувають ситуації коли контакт візуально є, а помилка не зникає. Це якраз такі ситуації, коли некваліфікований монтаж проводки так званими «скрутками» призводить до зростання електричного опору у точці контакту, що і викликає «помилку» при діагностиці. Як відомо, через окислення з часом зростання опору лише посилюється. А все тому, що майстер зекономив час та не пропаяв проводку. Ось чому важливо якісно пропаювати контакти при монтажу системи ГБО.Правильне підключення редуктора актуально не лише взимку, а й при виборі компанії-встановлювача ГБО. Варто поцікавитись, як майстри проводять підключення редуктора до системи охолодження. Здавалося б, де тут можна зустріти підводні камені. Дуже важливо запам’ятати, що
для 90% моделей авто, повинен «врізатися» у систему охолодження автомобіля тільки паралельно, за допомогою додаткових рукавів та тосольних трійників. Що забезпечить оптимальний температурний режим роботи, як двигуна авто, так і редуктора ГБО.Деякі недобросовісні сервіси у бажанні зекономити час та для пришвидшення робіт, просто «врізають» редуктор послідовно з системою охолодження, безпосередньо у розріз тосольного патрубка системи охолодження автомобіля (чого для більшості авто робити не можна), від цього взимку страждає не тільки температурний режим двигуна і обігрів салону, а що не менш важливо — обігрів редуктора охолоджувальною рідиною. Що у холодну пору року призводить до недостатнього прогріву газу редуктором, через що страждає випаровуваність газу, а як наслідок тиск газу у системі. Це веде за собою неадекватну роботу системи ГБО в цілому (втрата потужності, нестабільні оберти на газі тощо).
Кваліфіковане
перевірить правильність підключення редуктора перед початком морозів. Як індикатор, можна пам’ятати, оптимально, щоб система ГБО перемикалась на газ при 40℃.Команда «Час Газу» бажає вам довгих кілометрів безпечної та вигідної їзди на екологічному газовому паливі!