Потужна Toyota Sequoia 5.7 2017 та система ГБО від MRC Systems

Ви тільки подивіться на нашого чудового гостя! До нас на приїхав чи не найбільший позашляховик Toyota, модель Seqouia з максимально доступним двигуном на 5.7 літрів! Цей позашляховик настільки великий, що перевищує свого побратима Toyota Land Cruser у довжині на цілих 20 см!
Toyota Sequoia — повнорозмірний рамний позашляховик компанії Toyota. Sequoia названа на честь гігантського дерева, яке росте лише в Америці. Авто дебютувало в 2000 році, і за ціною розташовувалося між середньорозмірним 4Runner та Land Cruiser. Sequoia був номінований на премію Північноамериканський вантажний автомобіль року (North American Truck of the Year) за 2001 рік.
Позашляховик Toyota Sequoia був створений на базі пікапа Tundra у 2000 році спеціально для американського ринку. Величезний автомобіль з трьома рядами сидінь мав рамну конструкцію, нерозрізний задній міст і міг бути задньопривідним або повнопривідним — з переднім приводом, що підключається, понижувальною передачею і блокуванням міжосьового диференціала. Силовим агрегатом "Секвої" був двигун V8 4.7 (240 к.с.), що працює в парі з чотириступеневим "автоматом". Після рестайлінгу 2004 року двигун отримав систему зміни фаз газорозподілу VVT-i і став потужнішим - 273-282 к.с., а колишня коробка передач була замінена п'ятиступеневою.
Друге покоління повнорозмірного позашляховика Toyota Sequoia випускається у США з 2007 року, автомобіль продається на ринках Північної та Південної Америки, а також у деяких країнах Близького Сходу. "Секвоя", створена на загальній платформі з пікапом Toyota Tundra, пропонується із заднім або повним приводом. На машину встановлюються восьмициліндрові мотори 4.6 (310 к.с.) або 5.7 (381 к.с.) та автоматична коробка передач. До 2009 року позашляховик оснащувався двигуном об'ємом 4,7 літри та потужністю 276 сил.
Перед нами друге покоління Toyota Sequoia, автомобіль, що випускається у США з 2007 року. Авто продається на ринках Північної та Південної Америки, а також у деяких країнах Близького Сходу. Автомобіль створений на одній платформі з великим пікапом Toyota Tundra. Пропонується із заднім або повним приводом. З силових агрегатів на вибір є 8-циліндрові двигуни об'ємом 4,6 л. (310 к.с.) або 5,7 л. (381 к.с.), які працюють у парі лише з 6 ст. АКПП.
Показники габаритів та параметри двигуна безумовно вражають, але як щодо екологічності цього потужного авто? Sequoia тільки "на папері" споживає близько 18-19.5 л у міському режимі, залежно від типу приводу, реальні ж показники у водіїв близько 20 л по місту, а іноді й вище.
Слід пам'ятати, що хоч витрата палива автомобіля на пропані трохи вища за бензинове авто, проте двигун через більш високе октанове число працює «м'якіше», що допомагає збільшити його ресурс, а головне - через повніше згоряння пропану, значно знижується токсичність викидів. у вихлопних газах, особливо таких як СО або чадного газу, а також CO2 (вуглекислого газу), оксидів азоту (NOx), не догорілих вуглеводнів (НС) та інших. Таким чином використання газового палива навіть на двигунах великого об'єму хоч і не зменшує витрати палива, але допомагає зробити пересування на такому авто значно безпечнішим для навколишнього середовища, а також відкриває можливості, які надає резервна паливна система.
У плані двигуна у нас Секвоя «на максималках» із двигуном 3UR-FE, так, з таким самим, який був встановлений на нашому попередньому гості Toyota Tundra 5.7! Це чудово сконструйований та надійний агрегат з алюмінієвим блоком, ланцюговим ГРМ, системою розподіленого впорскування палива, фазорегуляторами Dual VVT-i та гідрокомпенсаторами. Цей двигун начебто самі небеса створили у такій конфігурації, яка чудово підходить під монтаж системи ГБО.
Друзі, давайте подивимось який комплект ГБО буде прекрасно працювати з двигуном 3UR-FE на 5.7л:
Як бачимо,
на двигуни великого об'єму, на прикладі 8-циліндрового двигуна 3UR-FE Toyota Sequoia 5.7 дуже нескладний у технічному сенсі, а головне у найближчій перспективі рентабельний процес, який допомагає власнику такого авто раціональніше витрачати кошти на утримання машини. Наприклад, пересування на газі дозволяє власнику даного авто економити 190-210 грн на кожні 100 км шляху, і це при діючих цінах на газ! А окупити такий комплект ГБО можна лише протягом 19 500 км. На заощаджені за рік кошти від пересування на газовому паливі, а це близько 40 600 грн за рік, можна поїхати у непогану поїздку до Європи усією родиною або провести невеликий ремонт чи оновлення житла.Друзі, активно діліться з нами, який елемент або аспект роботи систем ГБО вам цікаво було б розглянути в наступних матеріалах?! Чекаємо на вас на зеленому боці газового палива!