Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити
30липня,2021

ГБО та сучасні об'ємні "атмосферники" на прикладі Dodge Durango Citadel 5.7 Hemi 2016

СТО Время газа установка ГБО Киев. ГБО на Dodge Durango. Газ на Dodge.

Безсумнівно харизматичний, яскравий автомобіль, типового для Dodge суворого дизайну передньої оптики та решітки радіатора. Автомобілі цієї американської марки складно не помітити на дорозі, практично яку б модель ви не мали на увазі! 

Та Dodge Durango 5.7 2016 в модифікації Citadel також не виключення з цих характеристик! Авто своєю величезною решіткою радіатора, трохи завуженою візуально оптикою та на вигляд не маленькими 18” колесами (за рахунок специфічних ліній кузова), ніби натякає, що поглине будь-яку перешкоду на своєму шляху. У сучасному дизайні 3-го покоління модель виглядає безумовно найбільш динамічно та спортивно. Але що ж передувало такому сучасному стильному авто? 

Dodge Durango бере свій початок з 1998 року з моделі 1 покоління, створеного на базі рами Dodge Dakota. Автомобіль оснащувався агрегатами з гучною назвою Magnum, це V6 3.9, V6 4.7, V8 5.2, V8 5.9, та V8 5.9 Supercharged Magnum на 360 к.с. Потужність плавала від 175 до 250 сил. Всі ці агрегати передавали потужність на колеса тільки через 4 ступеневий автомат. А ось тип приводу не обмежили - був доступний вибір між заднім та повним. Іноді буває, що перші покоління моделі авто бувають не кращими, але це не про Додж Дуранго. Саме на перше покоління припав пік продажів моделі. 

Друге покоління авто трохи змінило дизайн, виросло у довжині на 20 см та отримало оновлені двигуни сімейства PowerTech (V6 3.7 і V8 4.7) та Hemi (V8 5.7), що видавали від 210 до 335 к.с. 

У 2008 році світ побачив перший гібридний Dodge Durango на базі Hemi V8, який був на 40% економічніший за суто бензинову версію  в місті.

А ось третє покоління Dodge Durango, побачивши світ у 2010 році, відчуло суттєві зміни.  Основою для авто стала платформа Jeep Grand Cherokee 2011, яка має несучий кузов та незалежну підвіску всіх коліс, а застарілі двигуни змінились на більш технологічні Pentastar та Hemi VVT. Таким чином у лінійці залишились двигуни 3.6, 5.7 та 6.4 літри. Двигуни Hemi мають на борту систему MDS для відключення половини циліндрів при малих навантаженнях. Також з 2017 року була доступна і версія SRT. На авто встановили 6,4 л двигун Hemi V8 потужністю 481 к.с. А якщо і цього виявиться недостатньо, то з липня 2020 року у продажу версія Dodge Durango SRT Hellcat, з двигуном 6.2 V8, потужністю 720 к.с. який видає 875 Нм. Традиційний розгін до 100 км/год займає лише 3.5 с, а максимальна швидкість майже як у суперкарів -  290 км/год. 

Що цікаво, з 2007 по 2009 рік випускалась люкс-версія Dodge Durango під неймінгом Chrysler Aspen, зі зміненим дизайном та лінійкою двигунів, це PowerTech V8 4.7 л та Hemi V8 5.7 л.

А як щодо ГБО на даний автомобіль? Не секрет, що двигуни подібного об’єму споживають багато пального. Проте останнім часом серед людей, які звертаються за переходом на ГБО, все більше прихильників вектору збереження екології, адже не секрет, що пропан, який використовується в системі ГБО згорає набагато чистіше ніж бензин, а також завдяки вищому октановому числу (104-108) надає більш “м’якого” характеру роботи двигуну. 

Двигун EZH (Hemi 5.7) маючи типову атмосферну конструкцію та розподілене впорскування, чудово піддається переобладнанню на ГБО. При чому, завдяки сучасним системам ГБО 4 покоління на Dodge Durango 5.7 не буде відчуватись втрати динаміки.

Давайте подивимось який же комплект ГБО здатен задовольнити потреби монстра на 5.7 літри:

— Блок: найбільш високопродуктивний газовий блок управління для систем розподіленого впорскування MRC G-03 OBD, з підтримкою зчитування параметрів по шині OBD з бензинового блоку управління для оптимізації співвідношення газу і повітря в суміші. Для коректної роботи електроніки двигуна застосовані паралельно 2 емулятори форсунок Atiker 4-х циліндрових універсальних. Пристрій імітує роботу бензинових форсунок, і подає відповідний сигнал на штатний бензиновий блок управління.

— Редуктори: для забезпечення стабільної роботи цього потужного двигуна, застосовані в парі відразу 2 надпродуктивних редуктори MRC серії Power, з запасом потужності до 350 к.с. кожен. За рахунок загальної високої продуктивності, ці редуктори ніколи не будуть працювати на межі можливостей.

— У цій конфігурації для забезпечення загальної високої продуктивності системи, встановлені також відразу два циклонних фільтри пароподібної фази газу з відстійником MRC Crystal.

— MAP-сенсор - MRC PTS-01, який заміряє температуру та тиск безпосередньо в потоці газу.

— Високошвидкісні форсунки MRC Solo мають розрахункову продуктивність до 60 к.с. на циліндр, і завдяки часу відкриття / закриття менше 2,0 і 1,0 мс відповідно, забезпечують миттєве впорскування палива.

— Газовий балон тут тороїдальної форми на 90 літрів, підвішений під днищем автомобіля на міцному з'єднанні, і додатково закріплений страхувальними ременями. У балоні встановлено мультиклапан євростандарту.

— Керує системою ГБО з салону перемикач видів палива MRC FCS, який для зручності клієнта може бути встановлений в будь-якому місці.

Ставайте на шлях сучасного та екологічного палива разом з нами та нашою досвідченою командою!
Розрахувати вартість ГБО для вашого авто
Блог-запись > Группа 1