Київ
Київ
Ірпінь
Бориспіль
Ваше місто — Київ?
Підтвердити
12серпня,2021

Газ та BMW, чи є якісь нюанси?

СТО Время газа Встановлення ГБО на BMW 316i 1.9 2000

Bayerische Motoren Werke AG — саме так звучить повна назва одного з найвідоміших німецьких виробників автомобілів, який почав свій шлях в далекому 1916 році з виробництва авіаційних двигунів, а згодом мотоциклів у Мюнхені, та коротко відомий сучасникам як BMW.

Цікавий факт, аж у далекому 1919 році літак, обладнаний двигуном BMW встановив світовий рекорд висоти польоту — 9760 метрів!

А сьогодні BMW яку серію не візьми — один з найбажаніших для володіння авто з великої «німецької трійки». Компактний чудово керований седан BMW 3 серії у кузові Е46 — та сама модель, з якої варто розпочати знайомство з магічною керованістю та динамікою баварців. На відміну від попереднього кузова, Е46 отримав трохи більші «округлості», які аж ніяк не позбавили авто спортивного та суворого дизайну.

У грудні 1997 р. з'явилася «трійка» нового покоління — у кузові Е46. При розробці автомобіля конструктори досягли цілком розумного компромісу між прагненням підвищити місткість кузова і комфорт салону при збереженні розмірів статичними, які характерні для класу «D». Трохи зросла колісна база та габарити, значно ширшою стала колія передніх і задніх коліс — на 63 і 57 мм відповідно. Зросла і маса моделі (приблизно на 50 кг) в порівнянні з попередниками. А от що дійсно круто, це те, що використання алюмінієвих сплавів в передніх і задніх важелях підвісок дозволило знизити їх непідресорені маси на 8 кг, що повинно було покращити керованність. Оснащення салону на рівні більш солідних моделей старшої — 5 серії, а його місткість, що турбувала багатьох покупців, дещо виросла. Загалом конструкторам вдалося зберегти легендарні експлуатаційні якості моделей цієї серії, які виділяють їх серед аналогів, а також створити новий, спортивний вигляд компактної «трійки».

Серед технічних новинок моделі — 5-ступенева автоматична коробка передач з режимами адаптивного та ручного управління, розширилися і функції ABS системи, яка не тільки запобігає блокування коліс, але і дозволяє машині легше вписатися в поворот на гальмуванні (система СВС), чудово себе провляла також протибуксувальна система (ASC + T), реалізовувати яку допомагає диференціал, що самоблокується. Вперше на машинах цієї серії (було доступним лише на авто з 6-циліндровими двигунами) застосовується третє покоління системи динамічної стабілізації «DSC», яка щойно з'явилася кілька років тому, і була представлена на моделях 7-ї серії. Вона допомагає водієві в керуванні автомобілем, постійно враховуючи і оцінюючи миттєву інформацію про частоту обертання кожного колеса, кути повороту керма, величини бічного прискорення та центру мас автомобіля при зміні траєкторії його руху. Залежно від дорожньої ситуації DSC може скидати «газ» і пригальмовувати кожне колесо окремо, виправляючи тим самим помилки, які може допустити водій при некорректному, з точки зору електроніки «DSC», проходженні повороту або зміні траєкторії руху.

А тепер розберімося чому деякі люди бояться навіть згадувати ГБО при обговоренні BMW? Може через систему VANOS? Ні. Деякі цей міф пов’язують з тим, що баварці, маючи спортивний характер та багату історію автоперегонів, історично закладають у свої мотори більш «високообертовий» характер. Так, деякі двигуни баварців тільки «розкриваються» після 6000 об/хв, що часто неможливо було покрити технологіями ГБО (так як при обертах вище 4000 система ГБО зазвичай переходить на бензин). Друга причина полягає у тому, що з 2012 року випуску, більшість моделей BMW отримали систему безпосереднього впорскування. Наче й не проблема для ГБО. Але цю систему доповнили п’єзоелектричні форсунки, які могли дозувати паливо не тільки за часом, а ще й за ступенем (величиною) відкриття, на відміну від класичних, у яких було лише два стани: відкрита, закрита.

Разом з цим є величезна кількість BMW, у яких звичайне розподілене впорскування, яке чудово піддаються переобладнанню на ГБО.

BMW 316i 1.9 2000 — седан, який випускався з листопада 1998 року по березень 2004 року. Всього було випущено 182 212 таких авто. Двигун був класичний атмосферний, 4 циліндровий, на 105 к.с., а післярестайлінговий отримав систему Valvetronic та вже 115 к.с. і 175 Н⋅м моменту. Як дорестайлові, так і оновлені двигуни для 3 серії без жодних проблем переводяться на газ.

Прикладом може слугувати те, що ми встановили на це авто доволі базовий, але надійний комплект ГБО:

— Блок: базовий газовий блок управління для систем розподіленого впорскування MRC G-04.

— Редуктор Tomasetto Nordic з електромагнітним клапаном LPG, і достатнім для такого двигуна запасом потужності до 170 к.с.

— Фільтр пароподібної фази газу з відстійником MRC Crystal.

— MAP-сенсор - MRC PTS-01.

— Швидкісні форсунки MRC Solo, з продуктивністю до 60 к.с. на циліндр, і часом спрацьовування менше 2,0 і 1,0 мс відповідно.

— Балон тороїдальної форми на 42 літри, встановлений у ніші запасного колеса.

— Перемикач видів палива MRC FCS.

Подивитись фотогалерею встановлення на авто можливо за посиланням: BMW 316i 1.9 2000

З командою «Время газа» ваші чудові баварські високооборотні мотори не втратять ані краплі надійності, та стануть більш дружніми до екології.
Розрахувати вартість ГБО для вашого авто
Блог-запись > Группа 1