Газ на безпосереднє впорскування — міф чи реальність?

Сьогодні переважна більшість автомобілів виробляється з використанням однієї з двох систем впорскування палива в камеру згоряння двигуна — розподіленої та прямої. На старих легковиках можна зустріти ще й однофорсунні системи із центральним впорскуванням, які сьогодні вже не використовуються. Також існують окремі нові моделі, які використовують комбіновану систему — розподілене впорскування при малих навантаженнях, розподілене та безпосереднє на середніх, виключно пряме на високих обертах. Такі моделі трапляються досить рідко, тому більшість автовласників мало цікавлять їхні особливості.
Пряме або безпосереднє впорскування встановлюється на ДВЗ FSI, TSI, TFSI, SCTi, GDI, DIG та деяких інших. Ними комплектуються машини концернів Volkswagen, Audi, Skoda, SEAT, Ford, Mazda, Hyundai, Volvo, Nissan і не тільки. Особливістю системи є розташування форсунки, яка розміщена безпосередньо в камері згоряння. Вона і деталі паливного насоса високого тиску, що труться, виготовляються зі сталі 14 класу за рівнем зернистості, завдяки чому забезпечується ідеальне ковзання. Під час роботи двигуна на форсунки постійно діють надвисокі температури. Охолодження відбувається завдяки паливу, що проходить через них. Саме в цьому криється основна проблема з газифікацією таких авто.
Установка газобалонного обладнання на автомобілі в Україні має стабільно високий попит серед власників. Причина проста, зрозуміла й економічно обґрунтована — скраплений газ у рази дешевший за бензин. За умови активної експлуатації ТЗ зниження витрат на паливо — дуже актуальне питання. Власники машин із розподіленим впорскуванням не стикаються зі складнощами, адже видів ГБО для такого різновиду ДВЗ достатньо. А ось ті, кому пощастило бути власником авто з безпосереднім впорскуванням, тривалий час змушені були миритися з неможливістю переобладнання паливної системи.
На щастя, вирішити цю проблему сьогодні готова допомогти мережа професійних СТО «Час газу». Ми не просто теоретики-експериментатори. Мережа СТО «Час газу» — це команда висококласних професіоналів з величезним практичним досвідом, яка завжди вдосконалюється та розвивається. ГБО 4 покоління PRINS VSI DI 3.0 вже вдало встановлене нами на автомобіль TOYOTA RAV4 2022 2.0. Його основні особливості:
Система PRINS VSI DI 3.0 вже вдало «обкатана» нашими клієнтами, тому ми можемо впевнено стверджувати, що її установка абсолютно виправдана для власника і абсолютно безпечна для автомобіля.
Відомому голландському виробнику газобалонного обладнання PRINS вдалося вирішити проблему з охолодженням форсунок, розташованих в камері згоряння, простим і логічним способом — використанням мінімальної кількості органічного палива. При цьому витрати власників на заправку залізного коня суттєво знижено. Чи це не найкращий привід для встановлення інноваційного ГБО 4 покоління PRINS VSI DI 3.0 на своє авто?
Високоточний повністю електронний редуктор при будь-яких навантаженнях, різній інтенсивності експлуатації точно контролює витрати газу. Його заявлена потужність — 500 к.с. Все перераховане в комбінації з форсунками Keihin, адаптованими для роботи під високим тиском та з заявленим робочим ресурсом до 240 тис.км, дозволяє забезпечити ідеальну працездатність машини за мінімальної витрати бензину та повної безпеки двигуна.
Отримайте безкоштовну консультацію та прорахунок вартості ГБО саме під ваш автомобіль.
Новина, яка гарантовано приведе в невимовне захоплення всіх власників машин, у комплектації яких використовується мотор з безпосереднім впорскуванням — тепер їх можна безпечно газифікувати без шкоди для силового агрегату! Природно, це твердження справедливе лише за умови, що всі роботи виконуватимуться досвідченими компетентними професіоналами на СТО «Час газу». Ми використовуємо тільки сертифіковане висококласне обладнання преміум-сегменту PRINS VSI DI 3.0. Це дозволяє гарантувати якість робіт, повну безпеку експлуатації авто.
Голандський виробник передбачив можливість підбору та використання індивідуального комплекту під кожну модель авто, тип двигуна. Система оснащена компонентами ОЕМ, які пройшли ретельне багаторівневе тестування на заводі з імітацією реальних умов. ГБО 4 покоління для моторів з безпосереднім та комбінованим впорскуванням PRINS VSI DI 3.0 — це круте інноваційне рішення, яке дозволить довгий час насолоджуватися ідеальною роботою автомобіля та значно економити на паливі. Розрахувати окупність допоможуть фахівці мережі СТО «Час газу». Записатися на діагностику, встановлення можна на сайті gaz-time.ua.
Отримайте безкоштовну консультацію та прорахунок вартості ГБО саме під ваш автомобіль.